fredag 14 september 2012

Väntar med Cellcom & behåller AUN


Jag är nöjd med gårdagens uttåg ur Cellcom då jag behöver läsa in mig mer om läget nu för telekomoperatörerna i Israel efter det utfärdade politiska mandatet om prissänkningar. Sannolikt uppstår det bättre möjlighet att komma in i Cellcom längre fram, och då mer påläst på allt.

I nuläget är jag däremot väl påläst om Aurcana och efter föregående dagars lungnande besked, med bl.a fortsatta QE-lättnader från FED så är Aurcana och de övriga PM-bolagen fortsatt givna för mig.



Man ska inte gråta över spilld mjölk, men jag är lite sned över att jag inte gick in med åtmistone en mindre slant i BBVA Banco Franc (BFR:NYSE) för några dagar sedan eller ännu tidigare. BFR bottnade på +3.0 USD och stängde på ca 4 USD igår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar