lördag 19 april 2014

Utförlig info om uppdaterade portföljen

Jag har i den andra bloggen jag startat: http://aktieinvesteraren.blogspot.se/ skrivit ett blogginlägg där jag mer utförligt än vanligt informerat om hur aktuell portfölj nu ser ut.



Så varför har jag skapat en ny blogg?

Av flera skäl som för att:
  • Komplettera denna bloggen.
  • I den andra bloggen skriva färre men personligare och mer genomtänkta inlägg
  • Denna blogg har blivit lite av en nyhetsfeed där jag ser vad andra bloggare skriver och själv lägger in länkar och citat om vad som händer som blir till stöd för mitt eget minne
  • Denna blogg har blivit seg att ladda och jag har inte lyckats fixa det, så jag har därför startat en ny blogg som jag försöker hålla snabbare och fräschare än denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar